Saturday, March 26, 2011

Majlis Perpisahan Perpindahan Guru..

25 Mac 2011 - Kelab Guru dan Kakitangan SKAB telah berjaya menganjurkan satu jamuan perpisahan sempena perpindahan guru-guru termasuk Guru besar di Restoran DSS Corner, Behrang 2020. Majlis ini bermula sekitar jam 8.30 malam.

Kehadiran ahli kelab hampir mencapai 80% dengan kebanyakannya membawa bersama ahli keluarga. Suasana majlis begitu meriah dengan dipengerusikan secara santai oleh Pn Faridatul Akmar. Kehebatan beliau mempengerusikan majlis diserlahkan lagi dengan beberapa rangkap pantun yang begitu mencuit hati semua hadirin.

Majlis dimulai dengan bacaan doa, jamuan makan, ucapan Pengerusi Kelab oleh En Che Mohsin, dan ucapan mereka yang diraikan iaitu Pn Che Rosnah bt Zainol (PK Pentadbiran) dan Tn Hj Arshad bin Mohamad (Guru Besar). Turut diraikan juga, En Hamidi dan seorang pembantu Pra yang tidak dapat turut serta dalam majlis ini..

Hadiah kenang-kenangan kemudiannya disampaikan oleh Guru Besar SKAB, En Abdul zubiar bin Zainol. Majlis bersurai sejurus selepas itu kira-kira jam 10.00 malam.





No comments:

Post a Comment